Subject: RE: Eesti Vähikeskuse asutamine
From: "Kadri Saks" <[email-masked]>
To: "info.sm"
Date: Sat, 6 Jul 2024 16:05:30 +0300

Täname info eest!

SA Tallinna Lastehaigla on koostööst huvitatud ja soovime osaleda Eesti 
Vähikeskuse loomisel.

Meie haigla poolsed osalejad on Kadri Saks ja Liis Toome.

Lugupidamisega,

Kadri Saks

=From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Friday, June 28, 2024 2:02 PM
To: Tervisekassa <[email-masked]>; Põhja-Eesti Regionaalhaigla 
SA <[email-masked]>; Põhja-Eesti Regionaalhaigla SA 
<[email-masked]>; Tartu Ülikooli Kliinikum SA 
<[email-masked]>; Tartu Ülikooli Kliinikum SA 
<[email-masked]>; AS Ida-Tallinna Keskhaigla 
<[email-masked]>; AS Ida-Tallinna Keskhaigla <[email-masked]>; 
Konstantin Rebrov <[email-masked]>; Kadri Saks 
<[email-masked]>; Tartu Ülikool <[email-masked]>; Tartu Ülikool 
<[email-masked]>; Tartu Ülikool <[email-masked]>; Tallinna 
Tehnikaülikool <[email-masked]>; Tallinna Tehnikaülikool 
<[email-masked]>; Tervise Arengu Instituut <[email-masked]>; 
Tervise Arengu Instituut <[email-masked]>; Vähiliit 
<[email-masked]>; Kadi-Liis Veiman 
<[email-masked]>; Made Bambus <[email-masked]>; Neeme Raidvere 
<[email-masked]>; Kersti Esnar <[email-masked]>
Subject: Eesti Vähikeskuse asutamine

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga. Tundmatu saatja 
korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Teile on saadetud Sotsiaalministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Eesti Vähikeskuse asutamine

Registreerimise kuupäev: 25.06.2024

Registreerimise number: 1.5-8/1625-1.

NB! Dokumendile on kehtestatud juurdepääsupiirang alates 21.06.2024 kuni 
21.06.2029, vastavalt AvTS § 35 lg 1 p 17.

Lugupidamisega

Sotsiaalministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 626 9301, faks (372) 626 9209
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.sm.ee> www.sm.ee